Осы қағидат оқушының портфолиосына материалдарды тіркеу және жинау тәсілі ретіндегі талаптарды реттейді.
ТӘЖІРИБЕ АЛМАСУ
Сынып жетекшісінің бумасы
Сыныппен тәрбие жұмысын жоспарлау
Сыныппен тәрбие жұмысын жоспарлау сынып жетекшісінің басты міндеттерінің бірі болып табылады. Жасақталған жоспар педагогпен құжат түрінде рәсімделеді, мектеп әкімшілігімен бекітіліп, әлеуметтік педагогпен, мектеп психологымен, пән мұғалімдерімен келісілуі мүмкін.
Сынып жетекшісі бумасын рәсімдеуге арналған ұсынымдар
I. Жалпы қағидаттары
Осы қағидат оқушының портфолиосына материалдарды тіркеу және жинау тәсілі ретіндегі талаптарды реттейді.
Портфолио – бұл оқушының мектепте және одан тысқары жерлерде қызметтің әр алуан оқу және оқудан тыс білімдік түрлеріндегі баланың дайындылық деңгейі мен белсенділігін көрсететін жетістіктерінің тиімді мониторингі.
Мақсаттары:
– оқушының дербес жетістіктерін қадағалап отыру, есепке алу, бағалау, оның әр жоспарлы қызметін жандандыру;
– баланың тұлғалық даму траекториясын болжау.
Міндеттер:
– мақсат қоя білуді, өз қызметін жоспарлай және ұйымдастыра білуді қалыптастыру;
– өскелең ұрпақтың өзін-өзі оқыту, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі дамыту мүмкіндіктерін кеңейту;
– оқушының жеке ұмтылыстары мен жетістіктерін ескере отырып тәрбие үдерісін ұйымдастыру;
– рефлекстік, бағалау қызметі машықтарын дамыту.
II.Құрылымы мен мазмұны
Портфолио білім алу кезеңіндегі оқушының қызметін көрсететін құжаттар мен материалдардың жинақтаушы-папкасы болып табылады.
Титулды парақта негізгі ақпарат бар: білім ұйымының ресми атауы, оқушының тегі, аты мен әкесінің аты, байланыс телефоны және фотосуреті.
Мазмұнында портфолио құрамына кіретін әрбір бөлімнің атауы көрсетіледі.
Мақала қысқартылып жарияланған,толық жарияланымды
«Сынып жетекшісінің анықтамалығы» журналынан оқыңыздар.