Справочник руководителя образовательного учреждения

Арнайы пән: сабақтар, әдістеме

  • 13 июня 2019
  • 7
  • Средний балл: 0 из 5
Арнайы пән: сабақтар, әдістеме
Арнайы пән: сабақтар, әдістеме

Осы мақаладан арнайы пән дегеніміз не екен, сондай-ақ оқытудың ойын технологияларын қолдану арқылы арнайы пәндерді оқыту туралы, арнайы пән сабақтарында ОТҚ қолдану және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі туралы біле аласыздар.

Арнайы пән дегеніміз не?

Оқытудың белсенді әдістерін сабақтың барлық кезеңінде қолдануға болады.

Мысалы, «Ғимараттар мен құрылысжайларды жіктеу» тақырыбын меңгеру деңгейіне қарай сырлаушылар тобындағы студенттер схеманы толтырады, бұл алған білімді жалпылауға және жүйелеуге мүмкіндік береді.

Арнайы пән: сабақтар, әдістеме

Арнайы пәндер оқытушысы және ойын технологиялары

Жұмыс процесінің жеңілдетілген моделін құру әр қатысушыға шынайы өмірде, бірақ белгілі қағидалар шеңберінде қандай да бір рөлді ойнау, шешім қабылдау, әрекет ету мүмкіндігін береді.

Топ арнайы пәндер кабинетін жөндеу бойынша ақаулар ведомосын жасау үшін төрт адамнан тұратын буындарға бөлінді. «Жұмыс көлемін есептеу» тақырыбы бойынша бекіту іскерлік ойын ретінде өтті, бұл студенттерге осы тақырып бойынша практикалық бағдарлануын, білімді өндірісте қолдануын көрсетуге мүмкіндік берді.

Сабақ тақырыбы: «Бетон және сылақ беттерді бояуға дайындау».

Топ кіші топтарға бөлінеді, әр кіші топқа сарапшы тағайындалады, ол ең жақсы ұсыныстарды дәптерге жазады. Осыдан кейін сарапшылар жеке отырып, ми шабуылын қорытындылайды және қатысушыларға нәтижелерді көрсетеді.

 

Арнайы пән сабақтары және танымдық қызмет

Білім алушыларды өздерінің шамасы келетін шешімдерді іздеуге тарту студенттердің белсенділігін арттырады, оқу процесін жақсы меңгеруге және оны практикалық тұрғыдан қолдануға ықпал етеді.

Оқушыларға тақырып бойынша материал табу және жұмыс қорытындылары бойынша презентация немесе буклет жасау ұсынылады, мұнда осы мәселеге қатысты өз пікірін білдіру керек, бұл ретте осы тапсырманы белгілі уақыт аралығында орындау керек.

Арнайы пән сабақтарындағы белсенді әдістер

Арнайы пән: сабақтар, әдістеме
Т. М. Маутиева «Зырянов технологиялық колледжі» КММ директорының ОӨЖ жөніндегі орынбасары

Белсенді оқыту әдістемесі – бұл оқу процесін танымдық процеске қатысуға мүмкіндік бермейтіндей етіп ұйымдастыру. Әр білім алушы не көпшілік алдында есеп беруге тиіс белгілі рөлдік міндетке ие, не топқа қойылған танымдық міндетті орындау сапасы оның қызметіне байланысты.

Мұндай технология білім алушылардың танымдық қызметін ынталандыратын, олардың әрқайсысын ойлау және қызмет белсенділігіне тартатын әдістерді қамтиды. Ол әр студенттің алған білімін ұғынуына, өңдеуіне, толықтыруы мен тұлғалық қабылдауына бағытталған

Арнайы пәндерді ойын түрінде оқыту

Жұмысты былай құру керек:

1. Оқушыларды топқа бөлу (ойын түрінде жүргізуге болады), мұнда балаларға жұмыс істеу керек. Әр топта 3–4 адамнан болғаны дұрыс.

2. Топтың әрбір мүшесінің міндеттерін айқындау (әрбір жұмыс кезеңі үшін уақытты есептеу, ақпаратты іріктеу, материалды ресімдеу және т. б.).

3. Жинаған материалды жүйелеу. Білім алушылардың жинаған материалды жүйелеуі әрі параққа презентацияның немесе буклетін жобасын дайындауы керек, бұл ретте слайдтардың атауы мен оның мазмұнын анықтау қажет.

Арнайы пән сабақтарында ОТҚ қолдану

Белсенді оқыту технологиясы әдістерінің басымдығы айқын.

Осы әдістерді арнайы пән сабақтарында дұрыс әрі мақсатты қолдану оқытудың дамытушы әсерін барынша арттырады, шиеленісті іздену ортасын қалыптастырады, білім алушылар мен оқытушының жағымды эмоциялары мен алаңдаушылықтарын тудырады.  

Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

Мұндай технология білім алушылардың танымдық қызметін ынталандыратын, олардың әрқайсысын ойлау және қызмет белсенділігіне тартатын әдістерді қамтиды. Ол әр студенттің алған білімін ұғынуына, өңдеуіне, толықтыруы мен тұлғалық қабылдауына бағытталған. 

Белсенді әдістер білім алушылардың ақыл-ойын дамытуда бағыттаушы, толықтырушы, жүйелеуші рөлге ие, білімді белсенді ұғынуға ықпал етеді. Белсенді оқыту технологиясы – студенттердің шамасы мен мүмкіндіктеріне сай оқыту.

  Толығырақ «Білім беру ұйымының әдіскері» журналының оқыңыздар.

logo
Мы еще не знакомы?

       

        Давайте познакомимся!
        Пользователи, которые зарегистрированы на сайте, имеют ряд преимуществ:

  • Читают закрытые материалы
  • Первыми узнают последние новости
  • Пользуются всеми возможностями сервисов  

 

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
ИЛИ АВТОРИЗУЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ
Внимание!

Для скачивания файла необходима регистрация или авторизация

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
ИЛИ АВТОРИЗУЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
Зарегистрироваться