text
MCFR.KZ Образование

Басшының мектепті басқару мәдениетін дамыту моделі

  • 29 мая 2018
  • 99
Басшының мектепті басқару мәдениетін дамыту моделі
Басшының мектепті басқару мәдениетін дамыту моделі

Жаңа білім беру жүйесі жоспарланған білім беру деңгейінің жаңа кезеңдерін іске асыруға қажетті білімнің нақты сапасын іске асыруды қамтамасыз етеді.


Осы тақырып бойынша мына мақалаларды оқи аласыздар:

«ШЖМ-гі білім беру ортасы» бағдарламасы

Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру

ШЖМ-ке ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізу


Қазақстандық білім беру жүйесі әлемдік білім беру кеңістігіне енді. Бұл оқу-тәрбие үдерісінің білім саласындағы біршама өзгерістеріне байланысты: білім беру парадигмасының өзгеруі, білім мазмұнын жаңарту, жаңа ұстанымдар мен қарым-қатынастың пайда болуы. Мектеп – білім әлемі, ол оқушы тұлғасының жоғары адамгершілігі дамыту мақсатында оқушылармен, ата-аналармен, ұстаздар қауымдастығымен оқу үдерісін қалыптастырады.

Әр ұстаздың мақсаты – білім сапасын арттыру, оқуға қызығушылық пен белсенділікті дамыту, танымдық қабілеттілікті дамыту, дербес шығармашылық жұмысты ынталандыру

Мектептің даму жоспары мен барысы білім жүйесіндегі өзгерістермен айқындалады. Мектеп дамуындағы қиындықтар білім нәтижелерінің негізгі көрсеткіштерінде, оқушылардың шығармашылық дербестігінде көрініс табады.

Мектептің дамуы тұрғысынан рухани жетілу үшін терең мағына, тәрбиелік, білім берушілік мәні аса маңызды.

Мектептің даму жоспары моделінің жүзеге асырылуын бақылау, бағалау, кері байланыс, бағдарламалық идеяларды енгізу, оқу практикасы мен оқуды өзгерту және жетілдіру мектеп практикасында маңызды орын алады.

Білім саласындағы біршама өзгерістер әрбіріміздің белсенділігімізді арттырады, дүниетанымымызды кеңейтеді, санамызды дамытуға жол ашады. Бірге жиналу – бастамасы, бірге болу – алға ұмтылу, бірге жұмыс істеу – жетістік.

Жоспарланған іс-шаралардың арқасында мектептердегі желілік қоғамдастықтың жұмысы тиімді түрде жаңғыртылды. Мектептің басты ерекшелігі – қоғам дамуының объективтік заңдылықтарының реттілігін түсіну.

Зайырлы қоғамдағы білім беру артықшылығына мемлекеттік құндылық және тұлғалық құндылық ретінде өз орнын айқындайтын қоғамдық құндылық жатады. Мектепті басқару моделі барынша көп қатысушыларды тартудан тұрады.

Ең алдымен бұған практикант мұғалім, сынып жетекшісі, оқушылар, ата-аналар, әдістемелік бірлестік жетекшісі, мектеп директоры, директордың орынбасары, инновациялық басқарудың І және ІІ дәрежелі топтары, 8 қадамды іске асыруды жауапты орындаушылар, сарапшылар, мемлекеттік мекеме қызметкерлері.

Күш салмастан сәтті мектепті жасап шығару мүмкін емес. Мектептің жұмысының бәрі көпшіліктің назарында. Модельде әр қатысушының міндеттері аталып өтті. Әдістемелік бірлестіктің жетекшісі кеңес берушілік көмек көрсетеді және практикант мұғалімдердің шығармашылық тобының жұмысын ұйымдастырады. Оқу материалының мазмұнын меңгеру мақсатында бақылау тапсырмалары жүргізіледі және талданады.

Жаңа бағыттарды енгізу мектеп директорының жетекшілігімен жүргізіледі.

«Actualis: Образование»

42


Бүгін «Actualis: Образование» электрондық жүйесіне кіру мүмкіндігінің саны


Педагогикалық практика кезеңдері

Бірінші кезеңге І дәрежелі инновациялық басқарудың педагогикалық жүйесін іске асыру, ал екінші кезеңге процесті педагогикалық жүйелердің негізінде орындау кіреді.

Педагогикалық процестің екі түрі белгілі: білім беру процесі және білімді тексеру процесі. Білім  беру процесі білім алушы оқытушы мен білім көзінің арқасынд қалыптасады. Педагогикалық мақсаты – оқушыға пәнді меңгеруде мақсатқа жетуге көмектесу, ал міндеті – оларды іске асыруға бар жағдайды жасау.

«Ұстаз – мектептің жүрегі» деп тектен-текке айтпайды. Оның үздіксіз және ықтиятты жұмысы міндетті түрде жетістікке әкеледі.

Білім – оқушы мен мұғалімнің қоғам дамуы үшін бірлесе әрекет ету нәтижесі.

Білімді реформалаудың мақсаты – қоғамды әлемдік деңгейдегі сапалы біліммен қамтамасыз ету, сондай-ақ ұлттық білім берудің жағымды жүйесін енгізу.

Тұлғалық дамудың түрлі әдістерін қолдану білімнің тиісті деңгейіне жетуге кепілдік береді.

Білім қандай даму деңгейінде тұрса да оның негізгі көрсеткіші сапа болып табылады. Сондықтан педагогтардың көпжылдық тәжірибесіне, оқушылардың сапалы біліміне сүйене отырып, біздің білім ордасы мектепті басқарудың осы моделін көрсетуді өзіне міндет етіп қойды.

Жалғасын  № 5-2018 «Білім беру мекемесі басшыларының анықтамалығы»  журналынан оқыңыздар

Подписка на статьи

Чтобы не пропустить ни одной важной или интересной статьи, подпишитесь на рассылку. Это бесплатно.

Участвуй в наших семинарах

Школа

Проверь свои знания и приобрети новые

ЗАПИСАТЬСЯ

Самое выгодное предложение

Самое выгодное предложение

Воспользуйтесь самым выгодным предложением на подписку

ПОДРОБНЕЕ
Мы в соцсетях
Мы еще не знакомы?

Давайте познакомимся!
Пользователи, которые зарегистрированы на сайте, имеют ряд преимуществ:

  • Читают закрытые материалы
  • Первыми узнают последние новости
  • Пользуются всеми возможностями сервисов  

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
Это займет не больше 1 минуты
Внимание!

Для скачивания файла необходима регистрация или авторизация

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
Это займет не больше 1 минуты