text
MCFR.KZ Образование

Мектептің істер номенклатурасы

  • 5 мая 2018
  • 72
Мектептің істер номенклатурасы
Мектептің істер номенклатурасы

Бүкіл білім беру жүйесін реформалау, жаңғырту жағдайында басқарушылық қызмет саласында да өзгерістер орын алады.

Біз кез келген білім беру ұйымы қызметінің маңызды тұсы ретінде «Білім беру мекемесі басшыларының анықтамалығы» журналының беттеріндегі құжаттамалық қамтамасыз ету мәселелеріне бірнеше рет жүгіндік. Қолда бар материалмен жұмысты ұтымды ұйымдастырып, құжат айналымының үлкен ағымына «батып» кетпеу үшін (әсіресе, бәрі электрондық форматқа көшіп жатқанда), негізгі қызмет бойынша жұмысты жеңілдету үшін іс қағаздарын сауатты жүргізу мәселесі алдыңғы орынға шығады. Осы тұрғыдан да мектептегі Істер номенклатурасы дербес, көпфункционалды құжат ретінде қажет, мұнда құжаттармен жұмыстың жеделдігі мен нәтижелілігі оның сапасына байланысты болады.

«Істер номенклатурасы» термині нені білдіреді? Номенклатура – латынның nomenclatura сөзінен аударғанда «атауларының жазылған тізімі, тізбесі, тізілімі» дегенді білдіреді. «Істер номенклатурасы ұйымның іс жүргізу қызметінде ашылатын істер атауларының жүйеленген тізімін білдіреді, мұнда бекітілген нысан бойынша оларды сақтау мерзімдері көрсетіледі».

Істер номенклатурасын қалай құрастырамыз? Толық ақпарат, оны құрастыру бойынша негізгі ережелер нормативтік-құқықтық актілерде (бұдан әрі – НҚА) баяндалған (далее – НПА):

НҚА-де Істердің үлгілік номенклатурасы берілген. Әрбір нақты ұйымда осының негізінде жеке істер номенклатурасы әзірленеді, мұнда істердің спецификасын (бөлімдердің атауы мектеп қызметінің бағыттарына сәйкес келеді) ескере отырып нақтыланған қарастырылған істердің атауы әзірленеді. Үлгілік номенклатурамен қарастырылған істерді сақтау мерзімдері өзгертусіз көшіріледі.

Істер номенклатурасын рәсімдеу тәртібі

Оны құрастыруға кіріспес бұрын келесі іс-әрекет тәртібін ұстану қажет:

1) жоғары тұрған органның бүкіл ұйымдық-өкімдік және нормативтік-әдістемелік құжаттамасымен танысу;

2) мектептің және құрылымдық бөлімдердің Жарғысын, жергілікті ережелерін басшылыққа алу, себебі олар қызметтің негізгі бағыттарын көрсетеді және құжаттаудың дербес учаскелері, жұмыскерлердің лауазымдық нұсқаулықтары, өткен жылдағы Істер номенклатурасы, жоспарлы және есептік құжаттар болып табылады;

3) күнтізбелік жылдың 10 желтоқсанына дейін құрылымдық бөлімдер: кеңсе, бухгалтерия, және т. б. – іс жүргізу құжатына барлық ашылған істер атауларының тізімін ұсынады;

4) іс жүргізу қызметі (немесе іс жүргізуші) жалпы жинақ құрастырады және істер номенклатурасының жобасын рәсімдейді;

5) жоба мектеп қызметінің бағыттарына жетекшілік ететін директордың орынбасарларымен; мүдделі тараптармен келісіледі; қажет болған жағдайда оны нақтылау мен толық рәсімдеу жүргізіледі;

6) құрылымдық бөлімдермен және сараптамалық комиссиямен нақты келісу;

7) мектеп басшысының Істер номенклатурасын бекітуі, бұйрық шығару.

Жалғасын  № 5-2018 «Білім беру мекемесі басшыларының анықтамалығы»  журналынан оқыңыздар

Подписка на статьи

Чтобы не пропустить ни одной важной или интересной статьи, подпишитесь на рассылку. Это бесплатно.

Участвуй в наших семинарах

Школа

Проверь свои знания и приобрети новые

Записаться
Мы в соцсетях
Простите, что мы прерываем ваше чтение

Мы вынуждены сделать доступ по регистрации, чтобы обеспечить качество публикаций и защитить авторские права редакции.
После регистрации у вас будет доступ ко всем материалам и сервисам на портале.

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Я тут впервые
Это займет не больше 1 минуты
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль