text
MCFR.KZ Образование

Компьютерлерде және тақап жалғамалардағы ойындар зиянсыз ба?

  • 4 мая 2018
  • 4
Компьютерлерде және тақап жалғамалардағы ойындар зиянсыз ба?
Компьютерлерде және тақап жалғамалардағы ойындар зиянсыз ба?

Ойын индустриясы қанша белсенді түрде дамымаса да, біз кейбір шарттарды сақтайтын болсақ, баланы компьютердің зиянынан қорғап қала аламыз.

Сондай-ақ журналдан оқыныздар:

Зиянды әдеттер денсаулықты бұзады

Денсаулығынды жасыңнан сақта!

Бос уақытты ұйымдастыру

Ата-аналар  баланың қызығушылықтарын бақылай алатын шарттар шамамен келесідей:

  • ата-аналар электрондық ойындардың, компьютерлердің және смартфондардың  жағымды және жағымсыз тұстарын анық мойындайды;
  • ата-аналардың өздері адамдар электроникаға емес, электроника адамдарға қызмет етуі тиіс деген қағиданы басшылыққа алады;
  • отбасы мүшелері махаббатпен және өзара түсіністікпен байланысқан толыққанды отбасы баламасы болуы керек. 

«Жақсы» компьютерлік ойындар бар ма?

«Осы керемет» компьютерлік ойынды сатып алуды қанша жалынып сұраса да сіз  келіспеу керексіз. Біздің  ата-бабаларымыз және біз  тәрбие алған, қазіргі таңда  балаға да  көмегін тигізе алатын  дәстүрлі рөлдік ойындар  бұл электрондық «жаңа құралмен» оңай алмастырылуы мүмкін. 

Одан да балаңызға  немесе қызыңызға  табиғи материалдардың  болуын ғана   талап ететін табиғи   органикалық  ойындардың бірін ұсыныңыз. Өлі электрондық образдарға қарағанда жапсыру, аппликация, қолөнер сияқты жанды шығармашылық  кішкентай өнерпазға  нағыз өмірдің  күші мен энергиясын сыйлайды.

Бәрімізге белгілі көрініс: ата-аналар  тұрмыстық проблемаларды шешумен қолдары босамайды, ал бала тәрбиесімен қатты дауыс, даңғаза музыка шығатын теледидар «айналысады». Бұл  біздің  тұтынушылық мінез-құлқымызға ұқсас, тек біздің орнымызда экранға қарап отыру міндеті бар бала отыр.

Расымен тәрбиелеумен айналысудың қаншалықты күрделі екендігін еске түсіріңіз: шығармашылық сабақтардан кейін  оның артынан жинау,оған бір нәрсені түсіндіру, оның қызығушылықтарын көңіл қойып тыңдау.

Виртуалды шынайылықтың баламасы бар ма?

40 минуттан кейін  бала  теледидардан шаршайды. Ол жәшіктен ойыншық  паровозды алып,онымен ойнай бастайды. Алайда, теледидар қапталынан шыққан дызылдаған дыбыстар, көрсетілетін жарқыраған суреттер баланың амалсыз түрде алаңдап, экранға қарап отыруына мәжбүр етеді. 

Ата-аналарға  мұндай өз бетімен кетушілік пен баланы электрондық жәшіктің «қолына» тапсырудың қаншалықты зиян екендігі түсініксіз. Бала экраннан қандай образдарды жаттап алады, мейірімсіз суреттер оның ішкі дүниесінің қандай маңызды ұяшықтарына барып орналасады?

Өнімді  қызмет  түрлері қалай пайда болады?

Теледидар орнына баланың алдына қарындаштар, бояу кітапшасы, альбом немесе ермексаз, сюжеттік ойынға арналған ойыншықтарды, конструкторды  беріп қойса, дамытуға арналған пайдалы ойындар да жеткілікті емес пе?

Өнімді қызметке арналған жағдайды  туғызып, өнертапқыштық пен өнерге түрткі беріп, танымдық процестің, ерік қасиеттерінің,  шынайы  толыққанды өмірге қажет болуы мүмкін мақсаттарға қол жеткізу қасиеттерінің дамуына  ықпал етіңіз.

Жеке тұлғаның қалыптасуында баланы қоршаған орта: адамдар, олардың мінез-құлқы, әрекеттер, ойыншықтар мен заттардың  тәрбиешінің рөлін  атқаратындығын естен шығармаған жөн. Біз бұл тәрбиелеу  процесін байқамаймыз, бірақ нәтижелері көзге түсерлік және елеулі болатыны анық.

Подписка на статьи

Чтобы не пропустить ни одной важной или интересной статьи, подпишитесь на рассылку. Это бесплатно.

Участвуй в наших семинарах

Школа

Проверь свои знания и приобрети новые

Записаться
Мы в соцсетях
Простите, что мы прерываем ваше чтение

Мы вынуждены сделать доступ по регистрации, чтобы обеспечить качество публикаций и защитить авторские права редакции.
После регистрации у вас будет доступ ко всем материалам и сервисам на портале.

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
Это займет не больше 1 минуты