Балаларды рухани-адамгершілікті тәрбиелеу қызметіндегі педагогикалық технологиялар

11
Балаларды рухани-адамгершілікті тәрбиелеу қызметіндегі педагогикалық технологиялар
Балаларды рухани-адамгершілікті тәрбиелеу қызметіндегі педагогикалық технологиялар
Үлкен өнер ортасын құру – өскелең ұрпақты рухани-адамгершілікті тәрбиелеудің жаңа тәсілі идеясын дәл осылай сипаттауға болатынын білдіреді.

Осы тақырып бойынша мына мақалаларды оқи аласыздар:

Танымдық және шығармашылық қабілеттерді белсендіру

Балабақшамен қоштасу • Прощание с детским садом


Кіріктірілген тәсілдің мәнін бейнелі түрде жеткізу үшін мереке әсерін мысалға келтіруге рұқсат етіңіздер. Мереке әртүрлі өнер түрлерінің үйлесімін ажыратады. Мектепке дейінгі кіші жастағы балалар осындай ортада тәуелсізденіп, ең үздік дарындары мен дағдыларын көрсетеді.

Үлкен өнердің рухани ортасы

Біз баланы рухани-адамгершілікті және көркем-эстетикалық тәрбиелеу сәттілігінің өлшемшартына тұрақты эмоционалды ықыластылық жатады деп санаймыз.

Сабақтың тақырыбына байланысты сәйкес репертуар мұқият таңдалады. «Аквариум» тақырыбы үшін, мысалы, К. Сен-Санстың «Море» және Н. А. Римский-Корсаковтың «Океан – море синее» музыкалары сәйкес келеді. Тірі табиғат тақырыбы үшін К. Сен-Санстың «Карнавал животных» туындысы. Экология сабақтары П. И. Чайковский мен А. Вивальдидің «Времена года» музыкалық циклі арқылы барынша айқындала түсті.

Атақты композиторлардың шығармаларын таңдау да кездейсоқ емес: Құрманғазының «Сарыарқа», Дина Нұрпейісованың «Бұлбұл», Б. Ергазанұлының «Көктем», Қ. Қуатбаевтың «Көкпар», «Қамажай», Е. Брусиловскийдің «Бесік жыры», «Колыбельная» және т. б.

Дамыта оқыту қағидаттары

Музыка ойнаған кезде қосылып әндетуге тырысыңыз – баланың қабылдауы дәл осылай жұмыс істейді. Түрлі үйлесімдерді белсенді түрде қолданыңыз: сөздер, ым-ишарат, вокал, интонация, тактильді әсер.

Мектеп жасына дейінгі кіші балалар өздерінің музыкалық әсерін сызықтар мен нүктелер түріндегі әртүрлі символдардың көмегімен қағазда суреттеуге қабілетті.

Ортаңғы топта музыканы түсті дақтармен белгілеуін өтінуге болады. Мектепке дейінгі ересек жаста балалар тыңдалған музыкамен ассоциацияланатын толыққанды бейнелерді шығарады.

Балалардың музыка тәжірибесінің көзі

Отбасылық жағдайда музыканы қабылдау тәжірибесі қаншалықты кездейсоқ болса да, музыка жетекшісі ата-аналарды баламен классикалық және симфониялық музыканың сүйемелдеуімен жұмыс істеуге барынша ынталандыруы тиіс.

Мектепке дейінгі ұйым балаларға керемет музыкалық әсер сыйлайды. Баланың рухани әлемі бірлескен конкурстарда, КТА-да, кешенді-техникалық сабақтарда толығады.

Эстетикалық тәрбие мониторингі

Балалар қызметі музыка сабағының барысында тіркеледі. Талдау үшін балабақша түлектерінің көркем-эстетикалық бағыттағы үйірмелерде өнер көрсетулері, мектеп мұғалімдерінің пікірі, ата-аналармен әңгімелесулер қолданылады.

Кіріктірілген тәсілдің нәтижелері

Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда өзіміздің педагогикалық технологиямызды қолдану классиканы, жалпы музыка шығармашылығын бағалауға әрі түсінуге машықтандырады және міндетті шарт ретінде бала мінезінің адамгершілікті негізін қалайды, мінездің мейірімділік, отансүйгіштік, үлкендерге құрмет секілді қырларын қалыптастырады.

Әдістемеміз шығуға мүмкіндік беретін ұстанымдарды біз былай елестетеміз:

  • балалар классикалық музыкаға қызығушылық таныта бастады, зейінін жинақтауды үйренді;
  • оқушылар музыканың эмоционалды әрі бейнелі толығуы туралы адекватты түсініктерімен ерекшеленеді;
  • балалар кескіндеме картиналарының ауызекі портретін құруға қабілетті;
  • балалар түстік боямаларды тыңдаған музыкамен салыстыра, түстер температурасын ажырата біледі;
  • оқушылар балалар музыкалық аспаптарының көмегімен жарқын тембрлік бояуларды жеткізуге қабілетті.

БММ-і мен БӨМ-де оқыған тәрбиеленушілердің сәтті өнер көрсетулерін жаңа технология нәтижелілігінің дәлеліне жатқызамыз. Балалар фортепианода, скрипкада, халық аспаптарында ойнайды.

Әртүрлі қызмет түрлері кіріктірілгенде, педагогикалық технологияларды қолдану әсері аса айқын болады, ал педагогтардың балалармен бірлескен ұйымдасқан оқу қызметі аудиторияның жас ерекшелігіне қарай  құрылады.



Подписка на статьи

Чтобы не пропустить ни одной важной или интересной статьи, подпишитесь на рассылку. Это бесплатно.

Участвуй в наших семинарах

Школа

Проверь свои знания и приобрети новые

Записаться
Живое общение с редакцией






© 2007–2017  «Образование  МЦФЭР - Казахстан» 

Все права защищены. Полное или частичное копирование любых материалов сайта возможно только с письменного разрешения редакции  «Образование МЦФЭР - Казахстан». Нарушение авторских прав влечет за собой ответственность в соответствии с законодательством РК.

По вопросам подписки обращайтесь:        +7 (727) 237-77-11/12

По вопросам клиентской поддержки:          +7 (727) 237-77-04, +7 (727) 237-77-13


  • Мы в соцсетях
Сайт предназначен для работников сферы образования

Чтобы продолжить чтение, пожалуйста 
зарегистрируйтесь.
Это бесплатно и займет всего минуту, а вы получите:
  • доступ к 3 000+ полезным статьям
  • 3 000+ актуальных ответов от ведущих экспертов
  • Аттеастация, организация контроля, бухучёт и налоги
  • ежедневно обновляемая информация
  • приглашение на участие в семинарах и вебинарах 

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Я тут впервые
Только сегодня
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль