Справочник руководителя образовательного учреждения

Педагогикалық тәжірибені жалпылау

  • 11 февраля 2019
  • 623
Педагогикалық тәжірибені жалпылау
Педагогикалық тәжірибені жалпылау

Педагогикалық тәжірибе педагогикалық қызметтің нәтижелері туралы ақпаратты сақтау мен жеткізудің маңызды құралы болып саналады.

Оқу-тәрбие үдерісінің нәтижелілігін арттыруға және оны жетілдіруге әртүрлі факторлар, соның ішінде барынша нәтижелі педагогикалық тәжірибені зерделеу, жалпылау және енгізу ықпал етеді. 

 Педагогикалық тәжірибені зерттеу мен жалпылау

Педагогикалық тәжірибені зерттеу мен жалпылау оқу-тәрбие жұмысында тұрақты жоғары нәтижеге жеткен оқытушылар жұмыс істейтін жеке әдістемелік мәселелі тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылады. Оларға педагог білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін, оқыту және тәрбие жағдайының спецификасын ескерген жағдайда қол жеткізуге болады, ол ғылыми-әдістемелік ұсынымдарды, педагогика ғылымы мен практикасының жетістіктерін, білім беру және ақпараттық-коммуникативтік технологияларды, белсенді және интерактивті оқыту нысандары мен әдістерін шығармашылық тұрғыдан қолданады. Оқытушы эксперименттік, инновациялық жұмысты жүзеге асырғанда зерттеушілік сипатқа ие болатын тәжірибе аса құнды.

Озық педагогикалық тәжірибе – қолда бар білім беру ресурстарын жетілдіру мен педагогикалық үдерісті оңтайлы ұйымдастырудың есебінен жоғары нәтижеге жетуге болатын білім беру немесе оқу орны оқытушыларының, қызметкерлерінің тәжірибесі.

Педагогикалық тәжірибе кешенді болуы мүмкін және педагогикалық қызметтің жекелеген бағыттарын – оқу үдерісін немесе тәрбие үдерісін сипаттауы мүмкін.

Жекелеген педагог немесе педагогтар тобы, пәндік-циклдік комиссия немесе әдістемелік бірлестік, жалпы бүкіл педагогикалық ұжым тәжірибенің көзі бола алады.

Шығармашыл кәсіпқой педагогтар жоғары кәсіпқойлық, жаңашылдық, педагогикалық қызметтің зерттеушілік сипаты секілді қасиеттерімен ерекшеленеді.

★ БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ, АТТЕСТАТТАУ ★

Аттестатталушы педагогты әдістемелік және психологиялық қолдау

Педагогикалық тәжірибені жалпылау

Г. В. Игнатенко

«КОКТОВЕ» балабақшасының әдіскері, Алматы қ.
Педагог кадрларды аттестаттау – олардың кәсібилігі мен жұмыс сапасын бағалаудағы маңызды ресім. Аттестаттаудың көмегімен ақыр аяғында мектепке дейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі – МДБҰ) жоғары кәсіби дәрежедегі кадрлар құрамымен қамтамасыз етіледі, бұл білім беру сапасының жақсаруына алып келеді.

Педагогикалық тәжірибені зерттеудің нысандары

Педагогикалық тәжірибені зерттеудің әртүрлі нысандарын қолдануға болады: қатысқан сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар талдауы, педагогтың жеке шығармашылық жоспарларын зерделеу, әңгімелесулер, сауалнама алу, оқытушылармен консультация өткізу. Ашық сабақтар өткізу – оқу үдерісіне тиімді оқыту нысандарын, әдістерін, құралдары мен технологияларын енгізу бойынша оқытушыларға арналған семинар, сондай-ақ қандай да бір пәнді оқытудың үздік тәжірибесін тарату нысаны.

Жұмыстың алғашқы кезеңі – сабаққа қатысқанда, оқу жылының қорытындыларын талдағанда, оқытушыны бірінші және жоғары біліктілік санатына аттестаттағанда нәтижелі педагогикалық тәжірибені айқындау.

Екінші кезең – педагогикалық тәжірибені зерттеу, осыдан кейін оны ұсыну мен таратуды қамтамасыз ету.

Педагогикалық тәжірибені айқындау мен зерттеу әрқалай жүзеге асырылуы мүмкін және тәжірибені ұғыну мен талдау тереңдігіне қарай оны зерттеудің бірнеше кезеңі қолданылады.

Педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері

Педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістеріне мыналар жатады:

  • сауалнама алу;
  • сауалдама жүргізу;
  • сұхбат;
  • қадағалау;
  • әңгімелесу;
  • сабаққа, сабақтан тыс іс-шараларға қатысу және талдау;
  • құжаттамамен танысу;
  • білім срездерін өткізу;
  • педагогтың жұмыс нәтижелілігін талдау.

Мақала қысқартылып жарияланған, толық нұсқасын «Білім беру ұйымының әдіскері» журналынан оқи аласыздар.

 

logo
Мы еще не знакомы?

       

        Давайте познакомимся!
        Пользователи, которые зарегистрированы на сайте, имеют ряд преимуществ:

  • Читают закрытые материалы
  • Первыми узнают последние новости
  • Пользуются всеми возможностями сервисов  

 

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
ИЛИ АВТОРИЗУЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ
Внимание!

Для скачивания файла необходима регистрация или авторизация

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
ИЛИ АВТОРИЗУЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
Зарегистрироваться
Дорогой гость, заберите Ваш подарок
Бесплатный доступ к журналу "Справочник классного руководителя"
Получить бесплатный доступ