text
MCFR.KZ Образование

Сынып жетекшісіне көмек

  • 13 августа 2018
  • 376

Тәрбиелілік деңгейінің мониторингін әр сынып жетекшісі екі рет – оқу жылының басында және аяғында жүргізеді.

 

____ сыныптың сипаттамасы

 

Сынып жетекшісі _____________________________

  1. Сынып туралы жалпы мәлімет

 

Саны

Жас құрамы

Екінші жылға қалғандар

қыздар

ұлдар

жасы

оқушылардың саны

 

 

 

 

 

 

Бұрынғы сынып жетекшілерінің саны

Пән ______________________________________________________________

 

  1. Оқу қызметінің мазмұны

 

Саны

үздіктер

екпінділер

орташалар

 

 

 

 

 

 

 

Жекелеген оқушыларды бақылау __________________________________________

___________________________________________________________________________

Өзара көмек  ___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Оқу қызметінің теріс жақтары _____________________________________________

_____________________________________________________________________________

Қалулар ________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

  1. Сынып өмірі

Үйірмелер мен секцияларға қызығушылық ____________________________________

_____________________________________________________________________________

Қоғамдық және жалпымектептік өмірге қатысу _______________________________

_____________________________________________________________________________

Қоғамдық пайдалы еңбекке қатынасы ______________________________________

_____________________________________________________________________________

Ата-аналар қауымының саналық танытуы және ықпал көрсетуі _________________________

_____________________________________________________________________________

 

  1. Сынып ұжымын басқару және ұйымдастыру

Сынып белсенділері _______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Белсенділердің мінездемесі ________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Бейформал көбасшылардың бар-жоғы және олардың сыныпқа ықпалы ____________

_____________________________________________________________________________

Аутсайдерлер және оларға көзқарасты өзгерту жолдары ________________________

_____________________________________________________________________________

 

  1. Сынып ішіндегі өзара қарым-қатынас

Татулық деңгейі ________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Сыныптың құндылықты бағдарланған бірлігі _________________________________

_____________________________________________________________________________

Өзара талапшылдық, сезімталдық, өзара көмек көрсету ________________________

_____________________________________________________________________________

Топтастықтардың болуы немесе болмауы _____________________________________

_____________________________________________________________________________

Ұлдар мен қыздар арасындағы қарым-қатынастардың ерекшеліктері ______________

_____________________________________________________________________________

Кейбір оқушылардың эмоциялық кемістігі _______________________________

_____________________________________________________________________________

Әлеуметтік жағынан нашар отбасылар _______________________________________

_____________________________________________________________________________

Сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру проблемалары ______________________

_____________________________________________________________________________

Болжау. Тәрбие жұмысының коррекциясы ____________________________________

_____________________________________________________________________________

Тәрбиелілік және адамгершілік мәдениет деңгейін талдау _______________________

_____________________________________________________________________________

Ынтымақтастық: педагог – оқушы – отбасы ___________________________________

_____________________________________________________________________________

Ата-аналардың сыныптың тәрбие жұмысына сіңірген еңбегі ____________________

_____________________________________________________________________________

 

  1. Сынып ұжымының жетістіктері

 

Марапаттар

Алған орындар

Мадақтамалар

Дарынды балалардың нәтижелері

 

 

 

 

   

 

 

 

Қалыптасу және даму қиындықтары

Педагогтармен ___________________________________________________________

Жекелеген мұғалімдермен __________________________________________________

Отбасылармен  ___________________________________________________________

Сынып жетекшісіне әкімшілік тарапынан қажетті көмек ________________________

_____________________________________________________________________________

Мектептің тәрбие жұмысын жоспарлау бойынша ұсыныстар

Сынып жетекшісінің ______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Оқушылардың  ___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 


Сынып жетекшісінің жұмысы

 
Utebaeva

Р. К. Өтебаева

«№ 6 ОПМПК» ММ әлеуметтік педагогы, Есік қ. 
Мектептегі негізгі құрылымдық буын сынып болып табылады. Дәл осында танымдық әрекет пен бос уақыт ұйымдастырылады, оқушылар арасындағы әлеуметтік қатынастар қалыптасады. Тәрбие міндетін шешуде сынып жетекшісі маңызды рөл атқарады. Ол сынып ұжымы қызметін үйлестіру үшін аталған сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдері ішінен тағайындалады. Сынып жетекшісінің қызметі оқушылармен күнделікті қарым-қатынас жасауды талап етеді, сондықтан ары қарай жұмыс табысты болу үшін, сыныппен ортақ тіл табыса білу қажет. Автор осы мақалада сынып жетекшісінің жұмысы туралы әңгімелейді.

 

____ сыныптың әлеуметтік төлқұжаты

 

 

Санаттар

Тегі

Саны

1

Жетім, ата-аналарының қарауынсыз қалған балалар

 

 

2

Анасы жоқ отбасылар

 

 

3

Әкесі жоқ отбасылар

 

 

4

Тәуекел тобы:

а) КТІЖИ-де есепте;

ә) мектепішілік бақылауда;

б) мектепішілік бақылауға қою керек

 

 

5

Мүгедек балалар

 

 

6

Мүмкіндіктері шектеулі балалар

 

 

7

Көп балалы отбасылар

 

 

8

Тұрмысы нашар отбасылар:

а) ата-аналары спирт ішімдіктеріне салынған;

ә) тиісті көңіл бөлмейді;

б) бала тәрбиесіне шамасы келмейді;

в) полицияда, есірткіге қарсы диспансерде есепте тұрады

 

 

9

Мүгедек ата-аналар

 

 

1

Аз қамтылған отбасылар

 

 

1

Ата-аналарымен тұрмайтын балалар

 

 

 

Тұрмысы нашар отбасылар тізімі 

 

Балалар туралы мәлімет

Ата-аналар туралы мәлімет

Мекен-жайлары, телефоны

Тұрмысы нашар болуының  себептері

 

Баланың Т. А. Ә.

Туған жылы

Анасының немесе әкесінің

Т. А. Ә.

Жұмыс орны

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорғаншылықтағы балалар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Қорғаншының

Т. А. Ә.

Қорғаншылық себебі

Жұмыс орны

Мекен-жайлары, телефоны

 

 

 

 

 

 

 

Ата-аналарымен тұрмайтын балалар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Туысқаны туралы мәлімет

(кіммен тұрады)

Мекен-жайлары, телефоны

Ата-аналары туралы мәлімет

Т. А. Ә.

Жұмыс орны

 

Т. А. Ә.

Тұратын және жұмыс орны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аз қамтылған отбасылар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Туған жылы

Мекен-жайлары, телефоны

Анасының немесе әкесінің

Т. А. Ә.

Жұмыс орны

Қандай көмекке зәру

 

 

 

 

 

 

 

 

Көп балалы отбасылар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Кәмелетке толмаған балалар саны

Балалар-дың

Т. А. Ә.

Туған жылы

Мекен-жайлары, телефоны

Ата-аналары-ның

Т. А. Ә.

Жұмыс орны

Қандай көмекке зәру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Толық емес отбасылар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Туған жылы

Мекен-жайлары, телефоны

Кіммен тәрбиеле-нуде

Анасының немесе әкесінің

Т. А. Ә.

Жұмыс орны

Қандай көмекке зәру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мүгедек балалар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Туған жылы

Сырқаты

Анасының немесе әкесінің

Т. А. Ә.

Жұмыс орны

Мекен-жайлары, телефоны

 

 

 

 

 

 

 

 

КТІЖ-де және мектепішілік есепте тұрған оқушылар тізімі

 

Баланың Т. А. Ә.

Туған жылы

Есепке қойылған күні

Негіз

Мекен-жайлары, телефоны

Сабақтан тыс уақытта қамтылуы

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тәуекел тобының», мектепішілік есепте тұрған оқушылар тізімі

 

Баланың

Т. А. Ә.

Туған жылы

Есепке қойылған күні

Негіз

Мекен-жайлары, телефоны

Сабақтан тыс уақытта қамтылуы

Сыныптағы тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың қамтылуы

Сынып ________       

Сынып жетекшісі ____________________________________________________

 

Оқушының Т. А.

Қызметі

 

 

 

 

 

 

 

 

Атауы

Саны

1

Сыныптағы оқушылардың барлығы

 

2

Барлығы мектеп ішінде оқушылар қамтылған

 

3

Соның ішінде:

  • үйірмелерде;
  • спорт секцияларында;
  • факультативтерде;
  • музыкалық мектепте

 

4

Сыныптан тыс қамтылған оқушылардың барлығы:

  • Шығармашылық сарайында;
  • бос уақыт орталықтарында;
  • қаланың музыкалық мектептерінде;
  • спорт мектептерінде;
  • сарай клубтарында;
  • биологиялық орталықта;
  • басқа мекемелерде

 

 

Сынып бойынша қамтылған оқушылардың барлығы

 

 

Сыныптың ата-аналар комитеті

 

Т. А. Ә.

Мекенжайы

Жұмыс орны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары

 

Жүргізілетін жұмыстың атауы

Өткізу күні

 

 

1-ші тоқсан

2

 

2-ші тоқсан

3

 

3-ші тоқсан

4

 

4-ші тоқсан

 

Ата-аналар жиналысының тақырыптамасы

 

Күні

Тақырып

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

 

Сынып жиналыстарының, сынып сағаттарының тақырыптамалары

 

Тақырып

Күні

 

 

 

 

 

 

 

Сынып жееткшісінің жұмыс жоспары

Айы  __________________

 

Дүйсенбі

 

 

 

 

 

Сейсенбі

 

 

 

 

 

Сәрсенбі

 

 

 

 

 

Бейсенбі

 

 

 

 

 

Жұма

 

 

 

 

 

Сенбі

 

 

 

 

 

 

Жиналыстарға оқушылар ата-аналарының қатысуы

 

Оқушының Т. А.

1-ші тоқсан

2-ші тоқсан

3-ші тоқсан

4-ші тоқсан

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

­___ сыныптағы өзін-өзі басқару

Сынып көшбасшысы: _____________________________

 

Бөлімдер

Бөлімдер құрамы

1

Ғылым және білім беру бөлімі

 

 

 

Мәдениет бөлімі

 

 

 

Денсаулық сақтау бөлімі

 

 

 

Тәртіп бөлімі

 

 

5

Баспа және ақпарат бөлімі

 

 

6

Еңбек және экология бөлімі

 

 

 

_____ сынып оқушыларының тәрбиелілік деңгейін зерделеу деректерінің жинақ парағы

 

Т. А.

Парыз және жауапкершілік

Ұқыптылық

Тәрбиелілік

Оқуға қатынасы

Еңбекке қатынасы

Ұжымшылдық және серікетстік

Мейірімділік пен ізгілік

Шыншылдық пен ақиқаттылық

Қарапайымдылық

Мәдениет

Барлығы

Орташа балл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орташа балл:

2–2,8 – төмен деңгей;

2,9–3,8 – орташа деңгей;

3,9–4,5 – жақсы деңгей;

4,6–5 – жоғары деңгей.


 

Тәрбиелілік деңгейін айқындау жөніндегі сынып жетекшісінің есеп беруі

 

Сыныпта ________ оқушы

Олардың ішінде:

– тәрбиелілігі жоғары деңгейлі – ________ ;

– тәрбиелілігі жақсы деңгейлі – ________ ;

– тәрбиелілігі орташа деңгейлі – ________ ;

– тәрбиелілігі төмен деңгейлі – ________.

Дереккөз: "Сынып жетекшісінің анықтамалығы" 

Подписка на статьи

Чтобы не пропустить ни одной важной или интересной статьи, подпишитесь на рассылку. Это бесплатно.

Участвуй в наших семинарах

Школа

Проверь свои знания и приобрети новые

ЗАПИСАТЬСЯ

Самое выгодное предложение

Самое выгодное предложение

Воспользуйтесь самым выгодным предложением на подписку

ПОДРОБНЕЕ
Мы в соцсетях
Мы еще не знакомы?

Давайте познакомимся!
Пользователи, которые зарегестрированы на сайте, имеют ряд преимуществ:

  • Читают статьи с закрытых материалов
  • Первыми узнают последние новости
  • Пользуются всеми возможностями сервисов  

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
Это займет не больше 1 минуты
Внимание!

Для скачивания файла необходима регистрация или авторизация

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
Это займет не больше 1 минуты